Dowiedz się, jaka jest rola Google Material Design w projektowaniu użyteczności oraz w jaki sposób optymalnie tworzyć interfejsy dla VR – już na najbliższym spotkaniu GDG Rzeszów, poświęconym tematyce UX i UI.

Już 16 listopada 2016 o godzinie 18:00 w rzeszowskiej Estrada Cafe odbędzie się kolejne spotkanie społeczności Google Developers Group. Tym razem głównym tematem tego wydarzenia będzie design, a ściślej – zasady UX oraz UI o których opowie dwóch zaproszonych prelegentów.

W ramach Lightning Talks wystąpi Marcin Kryszpin – Project Manager & Game Designer w G2A.COM. Tematem jego wystąpienia będą zasady projektowania dla VR. Prelegentem głównym natomiast zostanie Krystian Miąsik – UX Researcher (również w firmie G2A.COM) oraz doktorant w Instytucie Socjologii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Krystian przedstawi temat roli Google Material Design w projektowaniu użyteczności.

Tradycyjnie już, wstęp na wydarzenie jest bezpłatny z obowiązkiem uprzedniej rejestracji za pośrednictwem Meetup (kliknij w baner poniżej, aby się zarejestrować; p.s. jego autorem, oraz nowym nadwornym grafikiem GDG Rzeszów został Paweł Dymek – pozdrawiamy!). Po prelekcjach przewidziana integracja! 🙂

14882373_1708722579448250_1697291678609434183_o

 

Chcesz być na bieżąco z wydarzeniami GDG Rzeszów?
Nie przegap żadnego z nich!
Dołącz do naszej grupy na Meetup